דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל עם ניסיון ברכש וייבוא לחברה ביטחונית בעמקים

משרה: 110639 | אזור: עמק יזרעאל (עפולה, נוף הגליל, מגדל העמק, טבעון) | מקום העבודה: | מעסיק: | מחלקה: תאריך הקפצה: 2024-04-24
תחום מקצוע: אדמיניסטרציה ומזכירות
תפקיד: ניהול אדמניסטרטיבי
השכלה: רלוונטית לתחום
מס' שנות ניסיון: 2
היקף המשרה: מלא
תיאור התפקיד (משימות ותחומי עיסוק מרכזיים)
גיבוי ותמיכה למנהל המכירות בכל שלב בתהליך המכירה, הן מהבחינה האדמיניסטרטיבית והן מהבחינה השירותית/שיווקית אחריות על תיעוד, מעקב ובקרה אחר בקשות להצעות מחיר נכנסות והצעות מחיר יוצאות.
טיפול בדרישת הלקוח כולל פנייה לספקי חו"ל פוטנציאלים ע"פ תאום עם מנהל המכירות, מעקב אחר הצעות הספקים וריכוז הצעות מחיר לצורך תמחור סופי.
תפעול הזמנות מול ממשקי התפעול בחברה: תפ"י, אבטחת איכות, כספים ורכש.
דאגה לעמידה בלו"ז שהובטח ללקוח, טיפול בתלונות לקוח מול הספקים והלקוחות השונים.
הוצאת דוחות – הזמנות, מכירות ועוד דוחות נדרשים ממערכת המידע.
טיפול במעקב הזמנות פו"ב מול לקוחות וספקי חו"ל.
דרישות התפקיד (השכלה, יכולות וניסיון קודם)
ניסיון של כ-שנתיים לפחות בתפקיד דומה.
יכולת תפעול מערכת מידע –SB1.
שליטה מלאה באקסל -ברמת נוסחאות.
שליטה מעולה באנגלית (כתיבה ודיבור).
יכולת שירותית ומסחרית יוצאת דופן.
ידע בתהליכי יבוא ורכש – חובה.
יכולת סדר ארגון – חובה.
זמינות למשרה מלאה: 08:00-17:00 ונכונות לשעות עבודה נוספות.
קורות חיים למשרה:
קבצים מצורפים
תחילת פרסום: 17/04/2024 תאריך הקפצה: 24/04/2024